banner

7 Ekim 2015 Çarşamba

23 Nisan TRT Uluslararası Çocuk ve Medya Kongresi II'de Sunum

       


       16-18 Nisan 2013 tarihleri arasında düzenlenen 23 Nisan TRT Uluslararası Çocuk ve Medya Kongresi'nin ikincisine katıldım. Animasyon senaryosu üzerine bir konuşma yaptım. 





       Benim için çok heyecan vericiydi. Hem TRT'nin düzenlemiş olduğu çocuk ve medya konulu bir kongreye katılacaktım, hem de animasyon senaryosu üzerine ilk kez konuşacaktım. 



      Konuşmamı yaparken özellikle çocuk alanında çalışan uzmanların onaylar bir biçimde kafalarını sallamaları beni epey rahatlatmıştı. Sunum sonrasında da gelen sorular eşliğinde edilen teşekkürler de faydalı bir konuşma yaptığımı gösteriyordu.



        Kongre içerik olarak hoşuma gitti. Özellikle yabancı animasyoncular, yapımcılar, uzmanlar ve yönetmenlerin sunumları çok yararlı oldu. "Dünyada neler yapılıyor, nasıl yapılıyor?" sorusunu cevaplar nitelikteydiler. Bu anlamda kongreyi düzenleyen TRT ile TRT Çocuk kanalına ve emeği geçen organizasyon ekibine teşekkür etmek isterim.



     Kongre boyunca çok güzel kısa filmler, çizgi filmlerden tadımlık sahneler ve yeni projelerin teaser'larını izledim. Hatta Resimli Filim Stüdyosu'nun Maysa ve Bulut çizgi filmini ilk kez burada izledim ve bayıldım. Tarzı ve hikâyesi çok tatlıydı.



Programı ve katılımcıları merak edenler linke tıklayınız: http://www.trt23nisan.com/wp-content/uploads/2013/03/p.pdf



1 yorum:

  1. Nice başarılarınızın devamını diliyorum Nefise Hanım. Ayrıca keşke sosyal medya hesabınız olsa da oradan takip edebilsek yeni katılımlarınızı, faaliyetlerinizi vs.
    Saygılarımla...

    YanıtlaSil